Magamról

Saját fotó
Pest megye, Hungary
Csipkekészítés, szabás-varrás, sütés-főzés.... csupa olyan dolgok, amiket egy "rendes" háziasszony csinál

2011. október 19., szerda

Csirkehúsos pite


A "különleges írós vajas tészta" felét használtam fel ehhez a húsos pitéhez. Szépen kinyújtottam, jó vékonyra, belefektettem a vajazott, lisztezett piteformába és a felesleges széleket a sodrófa segítségével leszedtem róla.A vasárnapi ebédből megmaradt sült csirkemellet feldaraboltam kis kockákra és rászórtam a tésztára. Két nagy fej hagymát és három szép nagy barna csiperke gombát egy evőkanál olívaolajon lepirítottam, majorannával ízesítettem. Ezt a csirkehús tetejére simítottam, hogy kitöltse az egész formát. Egy nagy dobozos tejfölt ( 450g ) négy tojással, sóval, egy csokor petrezselyemmel és egy csokor kaporral simára kevertem. Került még bele 10 dkg reszelt Maas Damer sajt. Ezt a keveréket ráöntöttem a többi töltelék tetejére, szépen, egyenletesen elosztva. 180 fokos sütőben 45 perc alatt készre sütöttem.
Remek ebéd vagy vacsora válik belőle, friss salátával tálalva. Vállalkozó kedvűek bepakolhatják kosárba és irány a természet. Igen, ez a jól bevált picknick:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése